ايران گردي

ايران گردي

ايران گردي

لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره ايران

بحث سفر كردن كه پيش مي آيد اينكه بايد شب را كجا سپري كنيم يك مسئله جدي است. گاهي وقت ها كيسه خوابمان را به دوش مي كشيم تا زير سقف آسمان شب را به صبح برسانيم، گاهي وقت ها چادر مي زنيم، گاهي اوقات سر از يك كلبه جنگلي يا يك خانه كويري درمي آوريم و گاهي وقت ها در ميانه شهرهاي بزرگ ردپاي هتل ها را دنبال مي كنيم. هتل هايي كه ستاره روي دوششان هزينه يك شب اقامت در آن ها را مشخص مي كند. حتما شما هم تصاوير هتل هاي فوق لوكس را ديده ايد كه گاه صدها متر زيرزمين و گاهي بر كف اقيانوس ها يا گاهي در دل يك قلعه كهن در نوك كوه و گاهي هم در ميان يك شهر شلوغ قد كشيده اند.


لوكس ترين هتل هاي 5 ستاره ايران

اين بار به بهانه لوكس بودن سري به گران قيمت ترين هتل هاي ايران زده ايم تا ببينيم اين همه ستاره چرا بر روي دوششان خودنمايي مي كند؟ و يا اصلا يك اقامت لوكس و مجلل چه ويژگي هايي دارد؟ اگر قصد رزرو هر يك از اين هتل ها را داشتيد حتما سري به ايران هتل آنلاين، متخصص در رزرو آنلاين هتل هاي ايران، بزنيد و يك سفر لوكس و متفاوت را تجربه كنيد.



هتل درويشي مشهد

آدرس: مشهد، خيابان امام رضا(ع)
اگر به دنبال لوكس ترين هتل مشهد مي گرديد كه از قضا در بين هتل هاي سراسر ايران هم جزو سرآمدهاست بايد حتما سري به هتل درويشي مشهد در گوشه اي از خيابان امام رضا كه منتهي به حرم مقدس است، بزنيد. اما چه چيزي سبب شده تا هتل درويشي پنج ستاره را به دوش بكشد و در ميان هتل هاي لوكس ايراني جزو برترين ها باشد؟
از نماي بيروني هتل كه شروع كنيم بنايي را مي بينيد كه در نگاه اول بيشتر از بيست طبقه دارد و ظاهرش جذاب و در عين حال لوكس و مدرن است. حدستان درست است هتل درويشي 25 طبقه دارد. وارد هتل كه مي شويد، در ميان اين 25 طبقه سربفلك كشيده يك آتريوم استثنايي و نورگير حتما توجهتان را جلب مي كند. معماري اين بنا فوق العاده است و اين آتريوم يادگار معماري هاي روم باستان! اين 25 طبقه آنقدر اتاق مجهز و متفاوت و در عين حال فوق لوكس دارد كه دستتان را در انتخاب باز باز مي گذارد. از اتاق امپريال با جكوزي اختصاصي و دكوراسيون سلطنتي گرفته تا پنت هاوس هاي اسپا با خدمات ويژه و اختصاصي اسپا! اوضاع بهتر مي شود زماني كه بدانيد مي توانيد بر طبق معماري مورد علاقه تان اتاق يا سوئيت مورد نظر را انتخاب كنيد.
معماري رمي در سوئيت هاي رم، اتاق هاي ايران اسلام با ديزاين و نماي ايراني و اسلامي چشم نواز و فوق العاده يا حتي اقامت در سوئيتي مصري و لوكس و يا تجربه يك اقامت هندي و يا حتي عربي و شايد باورتان نشود يك اقامت چيني! فكر ميكنم ايران باستان را از قلم انداخته ايم، اين هم از معايب انتخاب هاي گسترده است، مي بينيد هر چه كه بخواهيد مهياست. اگر هم قصد گذراندن ماه عسل را در هتل درويشي داشته باشيد، شك نكنيد انتخاب اتاق كوئين شما را پشيمان نخواهد كرد. اما اگر به سرتان زده كه بيشتر از اين ها هزينه كنيد و اقامت راحت تر و دلچسب تري را تجربه كنيد بهتر است نيم نگاهي به دوبلكس پرزيدنتال داشته باشيد. اگر هم به دنبال يك اقامت فصلي دلچسب و متفاوت هستيد حتما گزينه اتاق هاي فصلي را مد نظر داشته باشيد. از بحث اتاق ها كه فاصله بگيريم فكر مي كنم مهم ترين قسمت يك هتل موفق رستوران آن است.

هتل درويشي اصل تنوع، لوكس بودن و كيفيت را در رستوران هايش هم لحاظ كرده و چندين رستوران مجلل و كاملا متفاوت دارد. از سالن اختصاصي سرو صبحانه ارغوان گرفته تا رستوران خوش منظر آتريوم و يا حتي رستوران خوش آب و هواي روف گاردن در كنار فست فود خوشنام فيروزه و چايخانه سنتي بركه و حتي كافي شاپ هاي لوكس و مدرني همچون اسپا و مركزي كه حسابي سرحالتان مي آورند. استخرها و سالن بيليارد مجهز به كافي شاپ هم اوقات مناسبي را برايتان رقم مي زنند. اگر هم قصد برگزاري مراسم خاصي را داشته باشيد مي توانيد روي تالار آيينه يا تالار ديپلمات، تالار كنفرانس و آمفي تئاتر حساب باز كنيد. حمام عربي، حمام تركي، حمام ايراني، سونا، جكوزي، استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازي، مجموعه ماهي درماني، مجموعه درماني رودخانه سنگي، ماساژ تايلندي و سوئدي، بازارچه هاي خريد و سوغات با كيفيت از ديگر امكانات هتل درويشي است.

برگزاري انواع تورهاي علمي، تفريحي و تاريخي شهر مشهد را هم به اين مجموعه بيافزاييد. سالن آرايش بانوان و آقايان، آژانس هواپيمايي، صرافي، تاكسي و حتي آتليه عكاسي و شهربازي هم در اين مجموعه تعبيه شده تا تمام نيازهايتان را برطرف كند، آن هم به بهترين شيوه ممكن. اما اگر مشتاقيد خدمات رايگان هتل را هم از نظر بگذرانيد مي توانيد روي اينترنت رايگان، كافي نت، ترانسفر رايگان از دفتر هتل در فرودگاه تا هتل و حرم، اتاق سيگار و پاركينگ مجهز و بزرگ آن حساب باز كنيد.


اسپيناس پالاس تهران

آدرس: تهران، سعادت آباد، ميدان بهرود، خيابان عابدي
تهران به واسطه پايتخت بودنش هميشه خدا ميزبان مسافريني است كه از دورترين نقاط كشور تا دورترين كشورهاي جهان عازم آن مي شوند. بسياري از مقامات سياسي، هنري، ورزشي و تجاري كه به ايران سفر مي كنند در تهران اقامت مي كنند، بنابراين حضور هتل هاي لوكس چند ستاره در پايتخت دور از انتظار نيست. اما در اين ميان اسپيناس پالاس كه همانند برجي سفيد در سعادت آباد رو به آسمان قد كشيده، يك سر و گردن از بقيه هتل ها بالاتر است و آن را برازنده نامش يعني كاخ اسپيناس مي نمايد. لابي باشكوه، مجلل و زيباي هتل در همان ابتداي ورود پنج ستاره بودن اسپيناس را يادآور مي شود. اينجا هم سروكله سوئيت هاي پرزيدنت پيدا مي شود.

 

هتل زنديه شيراز؛ قديمي‌ترين هتل ايران

در ادامه مطلب 10 هتل لوكس ايران را بشناسيد به هتل زنديه شيراز مي رسيم. اين هتل پنج ستاره تلفيق هنرمندانه اي از معماري سنتي و مدرن است كه در بخش تاريخي شيراز جا خوش كرده است. با اقامت در اين هتل مي توان از اتاق هاي دوتخته، سوييت لوكس،سوييت زنديه، سوييت ماه عسل و نيز سوييت بيزينس بهره برد. براي نمونه سوييت زنديه در فضايي بسيار شيك و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دكوراسيون ويژه و بالكن مخصوص آراسته به گل و گياه و با چشم اندازي بسيار زيبا و بي نظير از سويي به دروازه قرآن و از سويي ديگر به ارگ زيباي كريمخان مي باشد.

يك حمام سنتي ايراني كه ميزبان قديمي ترين مراسم سنتي ايراني ها از حمام عروس و حنابندان تا حمام زايمان است، نيز بخشي از اين مجموعه به شمار مي رود. مجموعه ورزشي، سالن سمينار، گالري صنايع دستي و آژانس مسافرتي را هم به اين مجموعه اضافه كنيد تا كلكسيون امكانات رفاهي هتل زنديه كامل شود. علاوه بر اين، مهم ترين رستوران هتل، رستوران نگارستان مي باشد كه با طعم هاي سنتي از مهمانان خود پذيرايي مي كند.

هتل ارگ جديد يزد؛ مجلل‌ترين هتل ايران

اولين شهر خشتي جهان يكي از مجلل ترين هتل هاي ايران را ميزباني مي كند: هتل ارگ جديد كه در همسايگي دخمه زرتشتيان قرار گرفته و معماري سنتي و مدرن را با هم تركيب كرده است. نماي هتل آجر و كاهگل است و درون هتل و اتاق ها معماري مدرن. در 150 اتاق و سوئيت اين هتل چهار ستاره بهترين امكانات قرار گرفته است. در هتل ارگ جديد مي توانيد بهترين تجربه شادي، پذيرايي و حتي همايش و كنفرانس را در تالارهاي پذيرايي، رستوران و سالن همايش هاي آن داشته باشيد. سالن بيليارد و پينگ پنگ، مركز تجاري، زمين واليبال و آرايشگاه هم در هتل ارگ جديد يزد پيش بيني شده است.

 

هتل ياكاموز لوكس‌ترين و مدرن‌ترين هتل اردبيل

هتل ياكاموز اولين هتل 5 ستاره و لوكس اردبيل همچون نگيني در اين شهر مي‌درخشد. اين هتل لوكس و مدرن با اتاق‌هاي دو تخته دبل، تويين، ويژه معلولين، لاكچري فيستا، امپريال، رويال، كانكت، سه تخته لندسكيپ و چهار تخته VIP تجربه يك اقامت ماندگار را براي گردشگران اين منطقه فراهم مي‌كند. ياكاموز با موقعيت مكاني عالي در مركز شهر بهترين دسترسي را به مراكز مهم گردشگري، تاريخي و تفريحي دارد و سفري بدون دغدغه و با آرامش را به ميهمانان خود هديه مي‌دهد.

امكان رزرو تمام هتل هايي كه در بالا از آنها نام برديم، در سايت جااينجاس براي شما مهيا شده است. تنها كافيست در بخش مقصد نام هتل مورد نظر خود را وارد كرده و در صفحه هتل به جزئيات قيمت و امكانات توجه كنيد و سپس با پرداخت آنلاين، كار رزرو هتل خود را انجام دهيد.

 

منبع:

https://www.iranhotelonline.com/blog/post-1627/لوكس-ترين-هتل-هاي-5-ستاره-ايران/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاريخ : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۰۳:۲۴:۱۸ | نویسنده : شايان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.