ایران گردی

ایران گردی

ایران گردی

لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران

بحث سفر کردن که پیش می آید اینکه باید شب را کجا سپری کنیم یک مسئله جدی است. گاهی وقت ها کیسه خوابمان را به دوش می کشیم تا زیر سقف آسمان شب را به صبح برسانیم، گاهی وقت ها چادر می زنیم، گاهی اوقات سر از یک کلبه جنگلی یا یک خانه کویری درمی آوریم و گاهی وقت ها در میانه شهرهای بزرگ ردپای هتل ها را دنبال می کنیم. هتل هایی که ستاره روی دوششان هزینه یک شب اقامت در آن ها را مشخص می کند. حتما شما هم تصاویر هتل های فوق لوکس را دیده اید که گاه صدها متر زیرزمین و گاهی بر کف اقیانوس ها یا گاهی در دل یک قلعه کهن در نوک کوه و گاهی هم در میان یک شهر شلوغ قد کشیده اند.


لوکس ترین هتل های 5 ستاره ایران

این بار به بهانه لوکس بودن سری به گران قیمت ترین هتل های ایران زده ایم تا ببینیم این همه ستاره چرا بر روی دوششان خودنمایی می کند؟ و یا اصلا یک اقامت لوکس و مجلل چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد رزرو هر یک از این هتل ها را داشتید حتما سری به ایران هتل آنلاین، متخصص در رزرو آنلاین هتل های ایران، بزنید و یک سفر لوکس و متفاوت را تجربه کنید.



هتل درویشی مشهد

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا(ع)
اگر به دنبال لوکس ترین هتل مشهد می گردید که از قضا در بین هتل های سراسر ایران هم جزو سرآمدهاست باید حتما سری به هتل درویشی مشهد در گوشه ای از خیابان امام رضا که منتهی به حرم مقدس است، بزنید. اما چه چیزی سبب شده تا هتل درویشی پنج ستاره را به دوش بکشد و در میان هتل های لوکس ایرانی جزو برترین ها باشد؟
از نمای بیرونی هتل که شروع کنیم بنایی را می بینید که در نگاه اول بیشتر از بیست طبقه دارد و ظاهرش جذاب و در عین حال لوکس و مدرن است. حدستان درست است هتل درویشی 25 طبقه دارد. وارد هتل که می شوید، در میان این 25 طبقه سربفلک کشیده یک آتریوم استثنایی و نورگیر حتما توجهتان را جلب می کند. معماری این بنا فوق العاده است و این آتریوم یادگار معماری های روم باستان! این 25 طبقه آنقدر اتاق مجهز و متفاوت و در عین حال فوق لوکس دارد که دستتان را در انتخاب باز باز می گذارد. از اتاق امپریال با جکوزی اختصاصی و دکوراسیون سلطنتی گرفته تا پنت هاوس های اسپا با خدمات ویژه و اختصاصی اسپا! اوضاع بهتر می شود زمانی که بدانید می توانید بر طبق معماری مورد علاقه تان اتاق یا سوئیت مورد نظر را انتخاب کنید.
معماری رمی در سوئیت های رم، اتاق های ایران اسلام با دیزاین و نمای ایرانی و اسلامی چشم نواز و فوق العاده یا حتی اقامت در سوئیتی مصری و لوکس و یا تجربه یک اقامت هندی و یا حتی عربی و شاید باورتان نشود یک اقامت چینی! فکر میکنم ایران باستان را از قلم انداخته ایم، این هم از معایب انتخاب های گسترده است، می بینید هر چه که بخواهید مهیاست. اگر هم قصد گذراندن ماه عسل را در هتل درویشی داشته باشید، شک نکنید انتخاب اتاق کوئین شما را پشیمان نخواهد کرد. اما اگر به سرتان زده که بیشتر از این ها هزینه کنید و اقامت راحت تر و دلچسب تری را تجربه کنید بهتر است نیم نگاهی به دوبلکس پرزیدنتال داشته باشید. اگر هم به دنبال یک اقامت فصلی دلچسب و متفاوت هستید حتما گزینه اتاق های فصلی را مد نظر داشته باشید. از بحث اتاق ها که فاصله بگیریم فکر می کنم مهم ترین قسمت یک هتل موفق رستوران آن است.

هتل درویشی اصل تنوع، لوکس بودن و کیفیت را در رستوران هایش هم لحاظ کرده و چندین رستوران مجلل و کاملا متفاوت دارد. از سالن اختصاصی سرو صبحانه ارغوان گرفته تا رستوران خوش منظر آتریوم و یا حتی رستوران خوش آب و هوای روف گاردن در کنار فست فود خوشنام فیروزه و چایخانه سنتی برکه و حتی کافی شاپ های لوکس و مدرنی همچون اسپا و مرکزی که حسابی سرحالتان می آورند. استخرها و سالن بیلیارد مجهز به کافی شاپ هم اوقات مناسبی را برایتان رقم می زنند. اگر هم قصد برگزاری مراسم خاصی را داشته باشید می توانید روی تالار آیینه یا تالار دیپلمات، تالار کنفرانس و آمفی تئاتر حساب باز کنید. حمام عربی، حمام ترکی، حمام ایرانی، سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، مجموعه ماهی درمانی، مجموعه درمانی رودخانه سنگی، ماساژ تایلندی و سوئدی، بازارچه های خرید و سوغات با کیفیت از دیگر امکانات هتل درویشی است.

برگزاری انواع تورهای علمی، تفریحی و تاریخی شهر مشهد را هم به این مجموعه بیافزایید. سالن آرایش بانوان و آقایان، آژانس هواپیمایی، صرافی، تاکسی و حتی آتلیه عکاسی و شهربازی هم در این مجموعه تعبیه شده تا تمام نیازهایتان را برطرف کند، آن هم به بهترین شیوه ممکن. اما اگر مشتاقید خدمات رایگان هتل را هم از نظر بگذرانید می توانید روی اینترنت رایگان، کافی نت، ترانسفر رایگان از دفتر هتل در فرودگاه تا هتل و حرم، اتاق سیگار و پارکینگ مجهز و بزرگ آن حساب باز کنید.


اسپیناس پالاس تهران

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی
تهران به واسطه پایتخت بودنش همیشه خدا میزبان مسافرینی است که از دورترین نقاط کشور تا دورترین کشورهای جهان عازم آن می شوند. بسیاری از مقامات سیاسی، هنری، ورزشی و تجاری که به ایران سفر می کنند در تهران اقامت می کنند، بنابراین حضور هتل های لوکس چند ستاره در پایتخت دور از انتظار نیست. اما در این میان اسپیناس پالاس که همانند برجی سفید در سعادت آباد رو به آسمان قد کشیده، یک سر و گردن از بقیه هتل ها بالاتر است و آن را برازنده نامش یعنی کاخ اسپیناس می نماید. لابی باشکوه، مجلل و زیبای هتل در همان ابتدای ورود پنج ستاره بودن اسپیناس را یادآور می شود. اینجا هم سروکله سوئیت های پرزیدنت پیدا می شود.

 

هتل زندیه شیراز؛ قدیمی‌ترین هتل ایران

در ادامه مطلب 10 هتل لوکس ایران را بشناسید به هتل زندیه شیراز می رسیم. این هتل پنج ستاره تلفیق هنرمندانه ای از معماری سنتی و مدرن است که در بخش تاریخی شیراز جا خوش کرده است. با اقامت در این هتل می توان از اتاق های دوتخته، سوییت لوکس،سوییت زندیه، سوییت ماه عسل و نیز سوییت بیزینس بهره برد. برای نمونه سوییت زندیه در فضایی بسیار شیک و متفاوت همراه با مبلمان مجلل و دکوراسیون ویژه و بالکن مخصوص آراسته به گل و گیاه و با چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر از سویی به دروازه قرآن و از سویی دیگر به ارگ زیبای کریمخان می باشد.

یک حمام سنتی ایرانی که میزبان قدیمی ترین مراسم سنتی ایرانی ها از حمام عروس و حنابندان تا حمام زایمان است، نیز بخشی از این مجموعه به شمار می رود. مجموعه ورزشی، سالن سمینار، گالری صنایع دستی و آژانس مسافرتی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا کلکسیون امکانات رفاهی هتل زندیه کامل شود. علاوه بر این، مهم ترین رستوران هتل، رستوران نگارستان می باشد که با طعم های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل ارگ جدید یزد؛ مجلل‌ترین هتل ایران

اولین شهر خشتی جهان یکی از مجلل ترین هتل های ایران را میزبانی می کند: هتل ارگ جدید که در همسایگی دخمه زرتشتیان قرار گرفته و معماری سنتی و مدرن را با هم ترکیب کرده است. نمای هتل آجر و کاهگل است و درون هتل و اتاق ها معماری مدرن. در 150 اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره بهترین امکانات قرار گرفته است. در هتل ارگ جدید می توانید بهترین تجربه شادی، پذیرایی و حتی همایش و کنفرانس را در تالارهای پذیرایی، رستوران و سالن همایش های آن داشته باشید. سالن بیلیارد و پینگ پنگ، مرکز تجاری، زمین والیبال و آرایشگاه هم در هتل ارگ جدید یزد پیش بینی شده است.

 

هتل یاکاموز لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل اردبیل

هتل یاکاموز اولین هتل 5 ستاره و لوکس اردبیل همچون نگینی در این شهر می‌درخشد. این هتل لوکس و مدرن با اتاق‌های دو تخته دبل، تویین، ویژه معلولین، لاکچری فیستا، امپریال، رویال، کانکت، سه تخته لندسکیپ و چهار تخته VIP تجربه یک اقامت ماندگار را برای گردشگران این منطقه فراهم می‌کند. یاکاموز با موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر بهترین دسترسی را به مراکز مهم گردشگری، تاریخی و تفریحی دارد و سفری بدون دغدغه و با آرامش را به میهمانان خود هدیه می‌دهد.

امکان رزرو تمام هتل هایی که در بالا از آنها نام بردیم، در سایت جااینجاس برای شما مهیا شده است. تنها کافیست در بخش مقصد نام هتل مورد نظر خود را وارد کرده و در صفحه هتل به جزئیات قیمت و امکانات توجه کنید و سپس با پرداخت آنلاین، کار رزرو هتل خود را انجام دهید.

 

منبع:

https://www.iranhotelonline.com/blog/post-1627/لوکس-ترین-هتل-های-5-ستاره-ایران/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۳:۲۴:۱۸ | نویسنده : شایان | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By viablog.ir:.